FAQ
Czyli co chcielibyście wiedzieć, ale boicie się zapytać!
Oczywiście! Wystarczy napisać do nas na social media, lub na maila: zamowienia@muural.pl
Większość zamówień wysyłamy do 3 dni roboczych, jednak przy dużej ilości zamówień czas może ulec nieznacznemu wydłużeniu.
DPD. Zazwyczaj paczki dostarczane są następnego dnia roboczego po wysyłce, jednak może się zdarzyć, że czas ten zostanie wydłużony. Niestety na to wpływu już nie mamy.
Niestety nie. Ale za to przyjdą razem w jednej paczce!
Niestety nie. Uznaliśmy, że obrazy muszą być unikalne, inaczej traciłyby na wartości!
Zgodnie z warunkami obowiązującego prawa: tak (nie dotyczy zamówień personalizowanych). Jednak bardzo prosimy o przemyślane zakupy, wszystkie grafiki drukujemy na zamówienie. Jesteśmy małą firmą, która nie może sobie pozwolić na trzymanie dziesiątek gotowych grafik w domu 😉
Wszystkie grafiki są drukowane na ploterze Epson, który daje gwarancję 80 lat trwałości pigmentów. Używamy papieru fotograficznego o gramaturze 300.
Niestety, trzeba pamiętać, że drukujemy na papierze (wysokiej jakości, ale jednak). Przy dużej wilgotności lub przy częstych jej zmianach papier zaczyna absorbować wodę z powietrza i przemieszcza się w ramce, czego efektem jest marszczenie. Rozwiązaniem jest podklejenie plakatu do pleców ramy, demontaż plakatu i pozostawienie go poza ramą na kilka dni w celu wyrównania wilgotności lub zastosowanie urządzeń do stabilizacji wilgotności we wnętrzu (pod tym względem rekuperacja jest absolutnie genialna). Niestety, grafiki umieszczone w miejscach takich jak kuchnia mogą sprawiać problemy.